Dobro došli u Mavenclad svet!
Inovativnost je na ovom projektu bila u samom srcu naših aktivnosti. U saradnji s kompanijom Merck, naš zadatak je bio da organizujemo događaj na kome ćemo stručnoj javnosti predstaviti novi lek Mavenclad koji iz korena menja život ljudi obolelih od multiple skleroze, darujući im novu nadu, vedrinu i volju za životom, kao i mogućnost planiranja porodice.
Sunčane avanture
Dečja pažnja je dragocena i gotovo neuhvatljiva. Ako je se i domognete na trenutak, već sledeći ćete je izgubiti. Kako dopreti do dece i držati ih usredsređene dovoljno dugo da nauče neke važne stvari koje im bukvalno mogu sačuvati život? Tako što ćete progovoriti njihovim jezikom.
Veliki ljudi od malih nogu
Njihova budućnost zavisi od naše sadašnjosti, zato je važno prepoznati njihove potrebe i pružiti im ono što je neophodno za kvalitetno odrastanje i sazrevanje. Cilj Projekta inkluzivnog predškolskog vaspitanja i obrazovanja koji sprovodi Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Vlade Republike Srbije, uz finansijsku podršku Svetske banke, jeste unapeđenje dostupnosti, kvaliteta i uslova predškolskog vaspitanja i obrazovanja za svu decu do 6,5 godina.
Bezbedan internet za celu porodicu!
Glavni impuls koji imamo prema svojoj deci jeste da ih zaštitimo. Čak i u današnje vreme neretko gubimo iz vida da zaštita nije neophodna samo u „realnom“, već i u digitalnom svetu. Tu na scenu stupa kampanja koju smo kreirali!
Podrška kreće iz porodice
Kada porodica stoji iza vas, nema toga što ne biste mogli da učinite. Kako je Roda mesto gde je porodica, logično je bilo da odatle krene najsnažnija podrška za naše košarkašice i košarkaše na Svetskom prvenstvu u košarci 2019. godine i njihovom putu ka vrhu.
Zaštita za sve!
Retke su kampanje koje uspeju da okupe decu, roditelje, nastavnike, pa čak i ministarstva, oko istog cilja. Kada se tako nešto desi, pogotovo kada je taj cilj edukacija o odgovornom ponašanju na suncu i podizanje svesti o prevenciji raka kože, nastaju projekti čiji će se uticaj osetiti generacijama unapred.
Šare bliskosti
Kampanja koja se u najboljem duhu prelila preko granica susednih država i šarama bliskosti povezala ljude širom regiona. Tradicionalni motivi u savremenoj interpretaciji, „istkani” na pakovanjima Grand kafe Gold, ponovo su čvrsto spojili srodne kulture koje su se razvijale jedna pored druge generacijama unazad.
Lords među čajevima
Titula lorda zvuči dosta ozbiljno i u mnogima izaziva strahopoštovanje. Kada čaj nazovete LORDS to traži od komunikacije dodatnu notu „britanske ozbiljnosti“. Želeli smo da u našu svakodnevnicu unesemo dozu britanskog humora i povežemo ovaj brend sa tradicijom i ritualom ispijanja čaja. Neočekivanim zapletima u kampanji „LORDS među čajevima“ upravo to smo i postigli.
Opušteni po prirodi
Porodični život ne mora uvek predstavljati teret. Sve što je potrebno je malo vetra u leđa, malo energije koju nam priroda pruža. Uzeli smo gutljaj tog prirodnog dara i osmislili nešto sasvim sveže!
Leto je kad ti kažeš
Nije bitno koji je mesec, nama leto traje cele godine. Nosimo ga sa sobom uvek, ne gledajući na kalendar. Još kada pored sebe imamo flašicu Bravo soka, taj nalet svežine i letnjih ukusa, ne čudi što plažu prenosimo u centar grada.
Bitka za znanje
Da li jedna kampanja ima moć da promeni stvari, da donese veru u bolje sutra? Ovo je kampanja sa verom u budućnost, sa verom u našu decu.
ZOV PRIJATELJA
Sve je teže naći vreme za prijatelje. Sve je teže opustititi se u njihovom društvu i zaboraviti na brige i obaveze.
20 godina
Kada je neko uz tebe svaki dan, i to iz dana u dan već godinama, imaš utisak da ste zajedno čitav život. Tako je i sa Grand kafom – iako upravo obeležava dve decenije postojanja, osećamo da ta jaka veza traje od pamtiveka. Povodom ovog značajnog jubileja, nastala je kampanja koja slavi ovo zajedništvo.
1.000.000 ISPOD ČEPA
Kako obradovati milione svojih fanova? Kako od jednog "Jelena" odmah napraviti dva, da ima i za prijatelja?
Corpo
Ko bi rekao da nešto tako malo kao što je jedna TV reklama, može da kaže tako mnogo o čak pet različitih brendova? I da će ti kafeni brendovi dati i miris i ukus životima miliona potrošača širom regiona?
A s kim vi pijete kafu?
U najkraćem: 14 dobrih glumaca za 6 slatkih priča u kampanji za jednu i jedinu Grand Gold kafu. Na kraju pitanje na koje odgovor ne daješ rečima, već delima: pristaviš vodu i pozoveš nekog na kafu.
Nagradna igra "Prvi u selu"
Čuveni 100% spotovi (koji su svojevremeno bili pravi viralni hit) dobili su i svoju četvrtu epizodu. Ovog puta, osmislili smo nagradnu igru “Prvi u selu” za sve poštene srpske domaćine. Ostali smo verni pesmi, selu, humoru i zabavi. 100% uspešni, 100% zadovoljni!
Ultra D
Nis Petrol je proizveo prvo aditivirano premijum dizel gorivo u potpunosti proizvedeno u Srbiji. Ono je ponos ove kompanije, a mi smo bili ponosni što smo dobili priliku da kreiramo njegovo ime, vizuelni identitet i prvu lansirnu kampanju.
Super Loan
BKT banka je odlučila da dodatno učini povoljnim svoj Super keš kredit, a mi da to predstavimo kroz slatku i kratku epizodu o tašti i zetu.
Akcija za rano otkrivanje raka kože
Od raka kože svake godine obole milioni širom sveta, a Srbija bleži i tragično veliki postotak kasno otkrivenog melanoma. Zato je Eucerin odlučio da omogući PREGLED ZA SVE i načini važan korak. Sve dermatovenerološke ordinacije u Srbiji će biti opremljene dermatoskopima za efikasan pregled sumnjivih mladeža.
Image
U dobrom duhu svih dosadašnjih kampanja za Grand kafu Gold, kreirali smo i najnoviju, na temu naših dana i onoga što je u njima zaista važno. Ovog puta, odlučili smo da kafi damo glavnu ulogu – sada ona priča priču o našim životima prepunim gužve.
#OnoKad pevaš kao što čuješ, uživaš kao što zaslužuješ.
Podižemo čašu za sve one koji pevaju punim glasom i onda kad ih glas ne služi, za one kojima nije bitno kako zvuče, već kako se osećaju. Nazdravljamo za one koji ne pevaju kao svi, već onako kako su oni čuli, za one koji biraju da budu ono što jesu.
Ideal Slim
Dietpharm nastavlja da se bori na potpuno prirodan način za idealnu telesnu težinu, a mi se toj borbi zdušno pridružujemo. Novim proizvodom, svežim identitetom, upečatljivim imenom, ali i uspešnom kampanjom.
Godišnji izveštaj 2014
Svake godine, BKT ima zakonsku obavezu da objavi najvažnije poslovne podatke kroz Godišnji izveštaj u štampanom obliku. Prošle godine je imala možda i najviše dobrih razloga da to učini. Pored činjenice da je postala najveća banka tokom 2014. godine, BKT je takođe obznanila svoju nameru da postane i najekološkija banka u Albaniji.
Vidim ti siguran dobitak
Retko se dešava da neki brend nešto poklanja svojim vernim potrošačima, a zauzvrat ne traži gotovo ništa. Tačnije, traži samo da uživaju u svojoj omiljenoj Grand kafi koja ne košta ni dinara više.
Energy Drink
U susret predstojećem paklenom letu, osmislili smo identitet novom osvežavajućem piću koje može da prodrma i staro i mlado. Prilikom izrade kampanje, ispijeno je nekoliko desetina litara ovog pića, a rezultat je sveža kampanja koja pršti od energije.
Prima Card
Kažu da su u principu sve kartice za bezgotovinsko plaćanje iste. Ipak, PRIMA kartica najveće albanske banke zaista nije kao sve ostale. Prednosti koje ona nudi nije bilo teško komunicirati – naprotiv, pravo zadovoljstvo!
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al