FCB Afirma na Weekend Media Festivalu 2016. osvojila SoMo Borac nagradu, dok je na reviji BalCannes kampanja agencije ušla u top 25 projekata u regionu.
Ove godine, za najbolju regionalnu community menadžerku proglašena je Marina Prohaska iz agencije FCB Afirma. Nagradu je zaslužila svojim izuzetnim radom na klijentu Grand kafa Gold (Atlantic Grupa). Pobednički case study možete pogledati ovde.
Istovremeno, na ovogodišnjoj regionalnoj reviji reklamnih agencija BalCannes na Weekend Media Festivalu, koju organizuju HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival, učestvovalo je rekordnih 57 agencija iz 5 zemalja regiona. Na petoj BalCannes reviji izabrano je 25 najboljih projekata, među kojima se našla i kampanja agencije FCB Afirma “Christmas ‘3in1’ credit card”, rađena za potrebe klijenta Telenor.
FCB Afirma, kao full-service marketinška agencija sa preko 20 godina iskustva u razvijanju i realizovanju projekata za lokalne, regionalne i međunarodne klijente, s dodatnim nadahnućem nastavlja napred u potpunosti fokusirana na kreativnost i inovativnost koje donose vanserijske rezultate.
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al