HAPPINESS SAIGON INTERAKTIVNI BILBORD I BESPLATNO PIVO

Aktuelno - Beograd, 23 Decembar 2022

Znate li da možete da dobijete besplatno pivo ako umete da ispravno izgovorite Carlsberg?

Mogli ste da ste bili u Vijetnamu.

Happiness Saigon, ogranak FCB mreže, kreirao je kreativnu kampanju u kojoj je hteo da nagradi one koji umeju ispravno da izgovore naziv danskog piva, što u ovoj zemlji i nije bio baš lak zadatak.

Carlsberg ove godine proslavlja 175 godina postojanja i tim povodom je želeo da učvrsti svoju poziciju na različitim tržištima.

Kreativna agencija je pošla od činjenice da ovaj čuveni danski brend dugo postoji u Vijetnamu, ali da stanovnici lome jezik pokušavajući da ispravno izgovore reč Carlsberg. Zaključili su da je najbolji način za promovisanje brenda taj da se ciljna grupa podstakne da ponavlja njegovo ime.

Ideja je bila da ljudi dobiju priliku da budu nagrađeni i da besplatno probaju pivo ukoliko ispravno izgovore ime brenda. Iskorišćen je interaktivni bilbord s fonetski ispisanim nazivom koji bi trebalo da olakša čitanje. Veštačka inteligencija koja prepoznaje glas je podešena tako da registruje i kao tačne tretira odgovore najbliže ispravnom i da one koji su tačno odgovorili nagradi pivom.

Ukoliko ste propustili interaktivni bilbord, a živite u Vijetnamu, imate mogućnost da osvojite svoje besplatno pivo posetom vebsajtu na kome treba da date ispravan odgovor. Na ovaj sajt vode brojni bilbordi, YouTube pre-roll i Spotify oglasi.

Hoàng Vũ Hải, Carlsberg Brand Manager, rekao je kako su članovi njihovog tima zaključili da je ovo reč koja lomi jezik i da će se ljubav prema brendu povećati ako zasluženo nagrade svakog ko se snađe i izgovori reč kako treba.

 

Izvor: Marketing Magazine

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram