Leto je i svi žudimo za osveženjem, posebno nakon što su se temperature danima kretale i do 40 stepeni. Maštali smo o jednostavnom rashlađenju i divnoj mogućnosti da sedimo pored bazena i ne radimo baš ništa. Možda da popijemo omiljeno lagano letnje piće i uživamo u trenutnom osveženju.
FCB New York i FCB Inferno su za potrebe klijenta mike’s Hard Seltzer kreirali osvežavajuću kampanju pod nazivom Refreshingly Obvious koja nudi baš takva rešenja. Rešenja su, doduše izmišljena za potrebe kampanje i stvaranje komičnog efekta, ali ključno rešenje, ovo novo osvežavajuće alkoholno piće prijatnog voćkastog ukusa je i te kako stvarno.
U osnovi je ovo gazirana voda koja sadrži alkohol i ukuse voća, bez veštačkih zaslađivača – a šta lepše možete da poželite usred leta! Ovaj tip pića je tokom prethodnih godina zabeležio značajan rast na tržištu, a dok je letnje žege i želje za osveženjem, čini se da će nastaviti da raste.
Tri videa za kampanju je režirao Majk Barnstejn, čija je veza sa komičnim sadržajima značajna pošto je, između ostalog, radio za Saturday Night Live, Funny or Die i Comedy Central. FCB je tražio režisera koji će se uklopiti s vrednostima brenda: da se ne trudi da bude kul, da bude realan i da se zabavlja. Zbog ovoga se Majk odmah nametnuo kao sjajno rešenje.
Svaki od tri glavna spota predstavlja izmišljeno komično rešenje za očigledan problem koje može pomoći da uživanje u piću bude praktičnije i donese još veće osveženje. Kao izumi se javljaju: Vacooler koji usisava prostor oko bazena dok vam služi piće, Fanny Six-Pack frižider u kome oko struka možete držati svoja mike’s pića čak i kada su vam ruke pune i Can-noodle, koji nećemo objašnjavati. Pogledajte video. Govori više od hiljadu reči.
Ideja za kampanju je došla otuda što su ljudi dugo smišljali besmislena, nepotrebna rešenja, a zanemarivali ona očigledna koja odgovaraju na jednostavne ljudske potrebe. Isto je i sa samim proizvodom mike’s Hard Seltzer kome je trebalo toliko vremena da nastane, a recept je potpuno jednostavan: alkohol+pravi voćni ukus+mineralna voda. Kada malo razmislimo, bilo je osvežavajuće očigledno.
Glavna ciljna grupa kampanje su predstavnici generacije Z koji tragaju za jednostavnim i duhovitim rešenjima. Ostaje da vidimo koliko će im ponuđeno rešenje biti blisko i da li će ubuduće uživati u prijatnom voćkastom ukusu.
Izvor: Ads of brands
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al