FCB Chicago kampanja za negu „onih” delova tela

Aktuelno - Beograd, 13 Mart 2019

Breskva je dobila vodeću rolu u prvoj FCB Chicago kampanji „Downtherecare” za klijenta Cottonelle and Kleenex. Kampanja je na zanimljiv način ukazala na značaj izbora pravog toalet papira i vlažnih maramica za ispravnu negu „onih delova dole” na koje često ne obraćamo pažnju jer nam (doslovno) izlaze iz vidnog polja.

Iako veliku pažnju posvećujemo nezi lica i tela, često zaboravljamo na svoj najstabilniji oslonac, koji zaslužuje jednako dobru negu. Jeste li se ikad zapitali – koji je najbolji način da negujem svoju breskvicu? Kampanja se usmerava na nekoliko situacija u kojima je bitno da sebi pružimo baš onu negu koja će dovesti do porasta našeg samopouzdanja, a simpatična breskvica koja se javlja kao glavni akter postaje lako prepoznatljivi simbol brenda.

Lako ćete i prepoznati značenje i značaj ove breskvice. Svima nam je bliska.

Svi zajedno izlazimo sa porukom da svaka breskvica zaslužuje da bude potpuno osvežena i čista jer ko zna u kakvim situacijama se nenadano može naći.

Bez namere da vam prepričavamo interesantne momente dominacije breskvice, pogledajte ih ovde.

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram