U vremenu pandemije, navikavanje na „novu normalnost”, dok smo postali otuđeni jedni od drugih, svima nam teško pada. I pored svih mera zaštite od virusa Kovid-19, nedovoljno pažnje je posvećeno mentalnom zdravlju. Materijalna neizvesnost, izolacija i briga za sopstveno, ali i zdravlje bliskih ljudi, uticale su na to da broj osoba s psihičkim tegobama naglo poraste.
FCB Kanada je za potrebe avio-prevoznika Air Canada osmislila praznični spot pod nazivom „’Tis the season to believe”. U kreiranju projekta učestvovali su i Stoopid Buddy Stoodios, zajednica umetnika, animatora i kreatora. Potpredsednik kompanije Air Canada, Endi Šibata, objasnio je da je spot inspirisan zajedničkim iskustvima s kojima su se ljudi susretali tokom pandemije, ali i snagom ljubavi i vere koja nas ponovo spaja.
Ovogodišnji spot predstavlja mešavinu stvarnog i animiranog sveta. Na početku priče, majka koja radi kao pilot u kompaniji Air Canada dolazi kući i svom sinu poklanja snežnu kuglu koju on dodaje svojoj postojećoj kolekciji. Dečakova mašta vodi nas u animirani svet gde upoznajemo dva lika u odvojenim staklenim kuglama, čime se ilustruju izolacija i otuđenost s kojom smo se suočili tokom pandemije. Iako su razdvojeni, likovi uspevaju da ostvare kontakt i naklonost jedno prema drugom, maštajući o konačnom susretu.
Kroz ovu kampanju, kompanija Air Canada na zanimljiv način razvija emotivni odnos sa svojim klijentima, podsećajući ih na prave životne radosti.
Proširenu verziju spota koristiće kanali koji su u vlasništvu Air Canada. Pored toga, postojaće i kraće verzije koje će biti emitovane na televiziji širom Kanade, kao i u bioskopima i na društvenim mrežama.
Izvori: Little Black Book, The Drum
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al