FCB AOTEAROA KORISTI TIKTOK TREND DA POZOVE MLADE NA IZBORE

Aktuelno - Beograd, 18 Oktobar 2022

Sigurno nismo jedini kojima je Novi Zeland raj na zemlji i mesto na koje maštamo da pobegnemo i sklonimo se od svega što ne valja u nama poznatom svetu. Međutim, kao i svako realno mesto (bez obzira na to što je toliko daleko da nam se čini kao da je izmaštano), i Aotearoa (maorsko ime za Novi Zeland) ima ozbiljne probleme s kojima se suočava.

Već smo pisali o tome kako imaju najveću stopu samoubistva među mladima od svih zemalja razvijenog sveta, a sada se kampanja koju je ogranak FCB-a s našeg omiljenog ostrva kreirao opet bavi problemom koji se odnosi na mlade – smanjenom izlaznošću ove uzrasne grupe na izbore.

Mladi od 18 do 24 godine ni tamo nisu preterano zainteresovani za političke aktivnosti, a kako se lokalni izbori približavaju, Izborna komisija želela je da ih podstakne da iskoriste svoje biračko pravo i glasaju. Ovde na scenu stupa FCB Aotearoa sa svojim kreativnim rešenjem.

Kolege iz FCB mreže bile su svesne da ciljna grupa kojoj se obraćaju zahteva poseban tip komunikacije. Pažnja mladih nije skraćena, ali je neće poklanjati sadržaju za koji nisu dovoljno zainteresovani. Najjednostavniji način da nekoga zainteresujete za ono što imate da kažete jeste da pričate o onome što je njemu bitno i poznato.

FCB Aotearoa je iskoristila format koji je mladima dobro poznat i oslonila se na TikTok trend u kome psi komuniciraju s vlasnicima pritiskajući različite dugmiće. Ukoliko niste videli nijedan video ovog tipa, koristimo specijalnu priliku da vam ulepšamo dan. Evo jednog od naših favorita! Nema na čemu!

U kampanji koja poziva mlade na izbore iskorišćen je ovaj trend da se podvuče poruka da je neizlazak isto što i pristanak da se odreknemo sopstvenog glasa i svog prava da nas čuju i saslušaju.

Kampanja je skupila preko 4.8 miliona impresija na TikTok-u, što je rekord za stranicu izborne komisije Novog Zelanda i pokazuje da izbor pravog kanala i pravog formata stvara šansu za uspešan dolazak do ciljne grupe. Ostaje još da vidimo da li će dizanje svesti na ovu temu i zanimljivo kreativno rešenje dovesti do neke promene u izbornom ponašanju mladih.

 

Izvor: Best Ads on TV

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram