Jedan od lidera u svetu tehnologije i fotografije, kompanija Canon, nedavno je u saradnji sa FCB ogrankom FCBX, predstavila inovaciju i snagu svojih proizvoda kroz 5 novih i neočekivanih digitalnih iskustava.
Oni su premijerno pokazali svoje interaktivno digitalno iskustvo kroz 5 inovativnih modela koje možete isprobati, predstavljajući različite mogućnosti koje je Canon osmislio da unapredi način na koji vidimo (i fotografišemo i snimamo) svet oko sebe. Dobili smo priliku da na interaktivnom sajtu posmatramo zemlju iz kosmosa, da iz zapanjujuće blizine posmatramo divlje životinje u njihovom prirodnom okruženju, da učestvujemo u sportskim događajima, otkrijemo nove načine da radimo zajedno na daljinu i vidimo zanimljiva i inspirativna rešenja koja nam mogu pomoći da postanemo svesni koliko je neophodno da mislimo o prirodi koja nas okružuje, a koju neprekidno ugrožavamo.
Pa tako, pomoću Canon tehnologije, možete napraviti fotografije određenih mesta na zemlji iz kosmosa, posmatrati, primera radi, orla izbliza jer Canon kamere imaju mogućnost da u prirodi prate životinje i fokusiraju se na njihova lica, ili istražiti dno okeana i videti plastiku nataloženu na njemu. Nekada će vam ono što vidite biti fascinantno, nekada ćete poželeti da doprinesete promeni i ulepšate prizor.
Snimanja za ovu sjajnu kampanju, pomoću Canon tehnologije, odvijala su se na različitim lokacijama, uključujući Jeloustoun, Los Anđeles, Dalas, Kavasaki, a sve ove granice sada možete preći sedeći ispred monitora.
„Protekla godina nije samo pomerila naše granice u dizajniranju i stvaranju iskustava, već je pogurala korisnike da učestvuju na različite načine i demokratizovala pristup široj publici“, rekla je Kim de Napoli, ispred FCBX-a. „U budućnosti, videćete brendove koji na fizičko dodaju digitalno. Ovo je uzbudljivo za kompanije jer im pruža kreativnu priliku da sa svojim brendovima rade nešto što možda ranije nisu isprobali, jer će potrošači biti otvoreni i spremni za nova iskustva.“
Kazuto Ogava, predsednik i izvršni direktor kompanije Canon USA, izjavio je: „Canon je uzbuđen što može da podeli načine na koje naše tehnologije, rešenja i proizvodi mogu da inspirišu i pruže priliku za saradnju u boljoj budućnosti.“
Ideja koju je Canon imao za kampanju jeste preispitivanje i pomeranje granica, za šta možemo da se odlučimo samo zajedno, inspirisani onim što vidimo. Prizori koje nam je Canon ponudio teraju nas da se zapitamo šta želimo da sačuvamo na ovoj planeti i da, pokrenuti tom željom, izađemo iz zone komfora i radimo za bolji i lepši svet.
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al