Za uspešnu regionalnu kampanju neophodno je prvo pronaći zajednički imenitelj za sva tržišta, a nakon toga finim kalibriranjem prilagoditi kampanju lokalnom i specifičnom - recept za uspešnu regionalnu marketinšku kampanju jedne agencije, podelila je sa svima naša generalna direktorka Maja Barać Stojanović učestvujući na panelu Ista znanja, iste emocije, ista regija? organizovanom u okviru drugog dana šestog po redu regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2020.
Dok je prvi dan bio rezervisan za razgovore o migracijama zaposlenih, snazi advertajzinga i odnosu klijent-agencija, tema koja je privukla pažnju drugog dana jeste bila stanje na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Maja je podelila svoja iskustva u radu sa klijentima koji posluju u atmosferi različitih kultura. Takva atmosfera nadalje proizvodi različita shvatanja kreativnog, graničnog, duhovitog, a sve to jeste izazov kako za klijente tako i za agencije.
Zajedno sa kolegama iz Srbije i Slovenije Maja je imala priliku da govori o izazovima i trendovima struke i o tome koliko i na koji način slične kulture i različiti lokalni trendovi uslovljavaju regionalno poslovanje.
Još jedan, šesti po redu regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2020, održao se početkom juna, ovog puta u online formatu. Međutim, ovogodišnja organizacija nije zaostajala za prethodnim, naprotiv- imali smo priliku da čujemo mnoštvo interesantnih izlaganja, da postavljamo pitanja, dobijamo odgovore, otvorimo nova poglavlja i počnemo da razmišljamo o novim inicijativama. Ove godine sve je to stalo u čak tri dana!
Pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT! “, forum je okupio učesnike iz različitih sfera marketinga. Globalna kriza, pandemija, i svi mi zajedno licem u lice sa novim izazovima- idealna osnova za pokretanje inspirativnih tema za sve učesnike na tržištu marketinških komunikacija.
Govornici su istakli značaj edukacije struke i umrežavanja u vreme digitalizacije, transformacije, usvajanja novih trendova i ubrzanog stvaranja novih navika kod potrošača. Marketing mreža pokrenula je i kampanju koja poziva kolege da menjaju svet, ali i struku marketinških komunikacija.
Verujemo da će FCB Afirma, u svojstvu agencije koja posluje na 6 tržišta u regionu, i u godinama pred nama imati priliku da bude deo ovog poduhvata i na različite načine pruži svoj doprinos uspešnoj organizaciji foruma IZAZOV.
Kompletan live stream drugog dana pogledajte ovde.
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al