TikTok - Make your day make your brand

Aktuelno - Beograd, 16 Jun 2020

Da li ste od onih kojima je i dalje nepoznat TikTok? Ili ste bar nekoliko sati na početku karantina proveli vežbajući „I am savage“  koreografiju?

Kod nas ga prati imidž društvene mreže namenjene mlađim generacijama, koje se predstavljaju kroz skečeve, ples i pevanje ili lipsink. Kada ga instalirate, ne očekujete Miru (65), nego masu pripadnika generacije Z koja očekuje svež sadržaj bez preteranog spamovanja sa kojim se inače susreću na Instagramu i Fejsbuku.

To je valjda razlog zašto mlađu ciljnu grupu sada treba da „jurite“ na TikToku.

A ako još ne znate kako TikTok funkcioniše ili ga koristite samo za zabavu, pravo je vreme da pročitate naš prethodni tekst o njemu.

Kako se trendovi menjaju, tako i broj korisnika TikToka raste, pa sada na ForYou stranici već možete sresti razne starosne grupe, ali i sve veći broj brendova.

Zašto je sada pravo vreme za oglašavanje na ovoj platformi?

Jer su i kod nas eksplodirali TikTok influenseri sa armijom fanova iza sebe koji vam mogu olakšati komunikaciju i predstavljanje ciljnoj grupi uz kreativan pristup koji korisnici posebno cene.

Kao i Instagram, TikTok jeste prava društvena mreža. TikTokovi su kratak i zabavan video format idealan za laku komunikaciju.

Za razliku od drugih aplikacija za video sadržaj, na TikToku imate mogućnost dobrog, a jednostavnog editovanja klipova. Možete ih usporiti, ubrzati, katovati, ubaciti efekte, napraviti svoj lični zvuk. Takođe, možete pokrenuti izazove i podstaći ljude da se snimaju sa vašim proizvodom i tako podići aktivnost pratilaca, bez puno muke.

Može se reći i da je u pitanju poprilično otvorena društvena mreža, jer algoritam nudi raznovrsni sadržaj i prilagođava se vašim potrebama tako što vam daje još veću količinu sadržaja sličnog onom koji vam se sviđa. Aplikacija zauzima ceo ekran i novi video kreće čim se jedan završi. Kreirana je tako da okupira vašu pažnju i bude zarazna. Lakše se dolazi do mase ljudi nego na Instagramu i nisu potrebne promocije objava. Za 30 sekundi možete steći neočekivanu slavu kao što je to uradio jedan poznati TikToker čiji klip broji vrtoglavih 16 miliona pregleda.

Evolucija društvene mreže po pravilu počinje dolaskom klinaca, potom poznatih ličnosti i brendova, i konačno roditelja koji žele da znaju šta im deca tamo rade.

A zašto je bitno među prvima se pojaviti na novoj mreži?

Zbog autentičnosti. Generički sadržaj nam je i više nego dostupan i tačno znamo šta od drugih društvenih mreža da očekujemo. TikTok je još svež i zato vrlo lako može da iznenadi.

Prednost je i to što platforma prepoznaje nove naloge i „gura“ ih. Svako ko reskira, ima šansu i da profitira, pod uslovom da iskoristi sve prednosti koje TikTok pruža.

A koji je vaš izgovor što još uvek niste uvežbali pokrete za novi TikTok čelendž?

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram