Njegovo marketinško veličanstvo - Pinterest

Aktuelno - Beograd, 11 Februar 2020

Sigurno ste nekada čuli da tamo negde postoji društvena mreža koju još zovu i „dnevna doza kreativnosti”, platforma inspiracije i mesto zabave za mnoge koji su otkrili njene brojne prednosti. Pinterest kao, i dalje, nedovoljno poznata platforma velikom broju korisnika društvenih mreža, može biti sjajan kanal za oglašavanje i predstavljanje vašeg brenda.

Ukoliko se pitate kako možete koristiti Pinterest za potrebe svog malog preduzeća, kompanije, bloga ili za promociju vašeg proizvoda, vizuelni marketing na Pinterestu može biti dobar način da dođete do većeg broja ljudi i slikovito predstavite svoj biznis.

Dobro osmišljena strategija aktivnosti na Pinterestu i jasno postavljeni ciljevi su ključni za uspešan profil, a ovo su neke od strategija koje se mogu koristiti za  postizanje većeg engagementa.

Korišćenje ključnih reči i opisi

Pinterest je jedna od retkih društvenih mreža koja ima fantastičnu moć pretrage. Korišćenjem ključnih reči koje su u skladu sa vašim brendom, opisom delatnosti, sadržajem koji delite kao i heštegovima koje koristite omogućavate široj publici bolji pristup vašem sadržaju. Poželjno je da tekst koji stavljate u opis bude kratak, zanimljiv i relevantan za potrebe vaše ciljne grupe, kako profil ne bi izgledao neuredno.

Sadržaj koji delite

Fotografije na Pinterestu bi trebalo biti duge i uske kako bi zauzele maksimalnu količinu vizuelnog prostora i bile uspešno pinovane. Poželjna veličina fotografije je 735x1102 piksela.

Učestalije pinovanje

Pinterest naslovna fotografija treba da bude povezana sa vašim brendom i web sajtom s obzirom na to da je ona prvi vizual na koji se nailazi dolaskom na vaš profil. Korišćenje relevantnih ključnih reči i funkcionalni umetnuti linkovi podstiču učestalije pinovanje i veću aktivnost publike.

Linkovi se mogu nalaziti u opisu profila, ali i u samim objavama. Neizostavan deo je i korišćenje prepoznatljivih i za vas karakterističnih heštegova, koji su najčešće glavni alat za pretragu.

Povezanost različitih društvenih mreža

Radi povećanja broja pratilaca i dolaska do različitih ciljnih grupa, poželjno je prisustvo na većem broju različitih društvenih mreža (Instagram, Facebook, LinkedIn…) Ukoliko vaš biznis dozvoljava obraćanje publici različitih interesovanja i profila ličnosti, upućivanje na objave sa drugih mreža takođe može povećati engagement.

„Pinterest for business” nalog

Za praćenje ponašanja ljudi koji dolaze na vaš profil, ali i onih koji to potencijalno mogu učiniti, Pinterest analitika može biti sjajno rešenje za unapređenje profila. „Pinterest for business” nalog vam pruža jasnu sliku interesovanja, navika i ponašanja vaših pratilaca.

Koliko često i kako postovati

Redovno objavljivanje i relevantan i koristan sadržaj su ono što će posetioce najviše zadržati na vašem profilu. Za jasniji prikaz, možete koristiti mogućnost grupisanja i razvrstavanja po kategorijama koje su vidljive odmah po ulasaku na profil.

 

Nakon prolaska kroz ovih šest Pinterest marketinških metoda za dolazak do više korisnika, spremni ste da postanete Pinteresting brend. Vaš brend može biti vizuelno očaravajući medij za redovne kupce, ali i za one nove, što i jeste glavni cilj.

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram