Marketinški fenomen poznat kao „Game of Thrones”

Blog - Beograd, 20 Maj 2019

Niste čuli za Game of Thrones? Ma, sigurno da jeste, svi su. Čak i oni koji ne prate ovo grandiozno ostvarenje epske fantastike donekle su upoznati sa tematikom, likovima ili makar sa činjenicom da je trenutno u toku završna sezona ove serije.

 

Oni koji su sigurno svesni pažnje koju mediji pružaju ovoj ekranizaciji Džordž R. R. Martinovih knjiga jesu marketinški magovi širom sveta. Naime, veliki broj marketara u svetu iskoristio je ogroman medijski talas na kom se „Game of Thrones” voze u poslednje vreme i uzburkao društvene mreže svojih kompanija dosetljivim postovima čija je tema bila pomenuta serija.

 

Neke od svetski poznatih kompanija koje su iskoristile to što su oči javnosti trenutno veoma pažljivo usmerene ka ovom serijalu su: Durex, Xiaomi, MAC Cosmetics, Philips i Oreo. Možete samo zamisliti količinu oduševljenja koju su ovi postovi izazvali kod onih koji na društvenim mrežama prate ove kompanije, a obožavaoci su GOT serijala.

 

Bezbroj lajkova, komentara i deljenja, koje su ovi postovi sakupili, pokazatelj su važnosti prepoznavanja trenutka i situacije u marketingu. Prepoznati dobar trenutak i uhvatiti talas koji on podiže za sobom zasigurno je jedan od načina koje možete upotrebiti da, uz malo kreativnosti, osvežite svoje društvene mreže i pratiocima pružite zanimljiv sadržaj o koji će ih sigurno privući. S toga, izoštrite svoja marketinška čula i ne propustite neki od narednih trendova kojim možete oplemeniti svoje društvene mreže i privući nove pratioce.

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram