Kada je u pitanju lična higijena, postoje neke teme o kojima je jednostavno neprijatno razgovarati. Ali to ne znači da treba da ih se u potpunosti klonimo i guramo pod tepih. Na kraju krajeva, naše telo je naša kuća i nemamo primarnijeg zadatka od brige o njemu.
Baš zato, najnovija Cottonelle kampanja, Tales From Down There, nastoji da sruši tabue vezane za temu lične higijene. Dok se mnoge reklame za proizvode poput toalet papira oslanjaju na slatke i umiljate maskote i životinjice koje bi još dodatno ublažile „problem”, Cottonelle ovoga puta ima drugačiji pristup. U saradnji s FCB Chicago, ovaj poznati brend se odlučio za kombinaciju ličnih narativa, komedije i vizuelnih metafora kako bi se pozabavio različitim načinima na koje ljudi pristupaju ličnoj higijeni.
Kampanja je osmišljena tako da bude integrisana, prikazujući jedinstvene potrebe i probleme četiri različita junaka. Od turističkog vodiča do ljubitelja ljubavnih romana, svaki lik ima svoju priču o „nezi dole”. I umesto da zazire od specifičnosti, Cottonelle-ova kampanja se bavi rešavanjem stvarnih potreba stvarnih ljudi.
Platformu DownThereCare Cottonelle je lansirao 2019, s ciljem da se istakne na prepunom tržištu. Potrebe korisnika se stavljaju u prvi plan, čime se piše novo poglavlje u priči brenda. Prema rečima glavnog kreativnog direktora FCB Chicago Andresa Ordonjeza, kampanja je prilika da se odgovori na mnoge potrebe koje ostaju nezadovoljene u kategoriji lične higijene.
Elizabet Mec, potpredsednica kompanije Cottonelle u Severnoj Americi u Kimberli-Klarku, kaže da je brend posvećen pomeranju fokusa u kategoriji lične nege kako bi se na smislen način bavili stvarnim ljudima i njihovim potrebama. Iako svi koriste proizvode poput toalet papira, skoro polovina je nezadovoljna onim što se nudi. Nova kampanja Cottonelle-a ima za cilj da popuni ovu prazninu pokazujući da je „nega dole” više od mekih ili snažnih papira za brisanje – ovde se radi o ispunjavanju potreba stvarnih ljudi na način s kojim je lako identifikovati se na ličnom nivou, a koji je uz to i efikasan.
Zašto je ova kampanja važna?
Zato što je vreme da počnemo otvoreno i iskreno da govorimo o ličnoj higijeni i izazovima s kojima se usput susrećemo. Adresirajući potrebe stvarnih ljudi na smislen način, Cottonelle ruši barijere koje su tradicionalno činile ove razgovore neprijatnim.
I to je korak napred ne samo za industriju proizvodnje toalet papira i ostalih proizvoda za ličnu higijenu, nego i korak ka otvorenoj i iskrenoj komunikaciji o našim telima i razbijanju bilo kakvih tabua i sramote koje ih obično prate.
Izvor: Adweek
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al