FCB Montreal poručuje: „Deljenje nije uvek dobro!”

Aktuelno - Beograd, 28 Septembar 2021

Skoro svi smo tokom odrastanja učeni da je dobro da drugome pomognemo i učinimo uslugu kada je to potrebno, kao i da je deljenje čokolade, bombona, užine i igračaka s najboljim drugarima lep i plemenit gest. Kao odrasli bi ipak trebalo da shvatimo i naučimo mlađe da neke stvari nisu za deljenje! Inspirisane vaspitnim metodama koje podstiču deljenje, kolege iz FCB mreže kreirale su pametnu kampanju.

Naime, avgust se u Kanadi obeležava kao National Drug Drop-off Month, tokom koga se neiskorišćeni ili istekli lekovi dobijeni na recept vraćaju u apoteke. Inicijativu je pokrenula neprofitna organizacija iz Kanade, Drug Free Kids, koja je inicirala i kampanju kako bi podstakla roditelje da razgovaraju sa svojom decom o tome zašto ne treba da koriste lekove koji nisu prepisani njima.

FCB Montreal i pomenuta organizacija, nedavno su predstavili kampanju koja govori o onome što ne treba da delimo s drugima, pa ni s članovima svoje porodice. Prema rečima Sylvain Dufresne, potpredsednice kreative u agenciji, cilj kampanje bio je da se izbegne direktno isticanje problema, kako kampanja ne bi dobila ton pridike. Umesto toga, deljenje lekova su uporedili s drugim predmetima koje ljudi obično ne bi delili: četkicom za zube, protezom ili žvakom.

„Tema jeste izuzetno ozbiljna, ali hteli smo da joj pristupimo na lak i pristupačan način kako bi poruka bila podjednako jasna svima i podstakla razgovor između mladih i njihovih roditelja“, rekla je Chantal Vallerand, izvršna direktorka Drug Free Kids-a. Kako ona navodi, FCB je izneo osvežavajuću ideju koja izaziva radoznalost i deluje kao odskočna daska za dalji razgovor.

National Drug Drop-off Month je inicijativa koju je pokrenula organizacija Drug Free Kids. U prošlosti su za marketinške potrebe koristili komičnu maskotu „Pill Fairy“ da podstaknu učešće u programu, i prema statističkim podacima, ostvarili su značajan uspeh.

Ovogodišnja kampanja odvijala se u različitim OOH formatima i na društvenim mrežama, kao i putem LaPresse+ i radija, na oba službena jezika Kanade. Plan organizatora bio je da kampanja traje do kraja avgusta. Nadamo se da je ostvarila svoj cilj i podstakla otvorenije razgovore između roditelja i dece, a i mi ovde možemo da se setimo da bezbedno odložimo neiskorišćene lekove, jer ne znamo šta sve deci može pasti na pamet.

 

Izvor: Strategy

 

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram