Dve regionalne nagrade za agenciju FCB Afirma

VESTI - Beograd, 26. SEPTEMBAR 2016

FCB Afirma na Weekend Media Festivalu 2016. osvojila SoMo Borac nagradu, dok je na reviji BalCannes kampanja agencije ušla u top 25 projekata u regionu.

Ove godine, za najbolju regionalnu community menadžerku proglašena je Marina Prohaska iz agencije FCB Afirma. Nagradu je zaslužila svojim izuzetnim radom na klijentu Grand kafa Gold (Atlantic Grupa). Pobednički case study možete pogledati ovde.

Istovremeno, na ovogodišnjoj regionalnoj reviji reklamnih agencija BalCannes na Weekend Media Festivalu, koju organizuju HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival, učestvovalo je rekordnih 57 agencija iz 5 zemalja regiona. Na petoj BalCannes reviji izabrano je 25 najboljih projekata, među kojima se našla i kampanja agencije FCB Afirma “Christmas ‘3in1’ credit card”, rađena za potrebe klijenta Telenor.

FCB Afirma, kao full-service marketinška agencija sa preko 20 godina iskustva u razvijanju i realizovanju projekata za lokalne, regionalne i međunarodne klijente, s dodatnim nadahnućem nastavlja napred u potpunosti fokusirana na kreativnost i inovativnost koje donose vanserijske rezultate.

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram