Znate li da postoji mogućnost da se najmlađi istovremeno igraju i uče?

Blog - Beograd, 14 Mart 2019

FCB Afirma je osmislila integralnu društveno-odgovornu marketinšku kampanju „Zaštita za sve” za klijenta Eucerin Srbija u cilju podizanja svesti i edukacije dece i odraslih o odgovornom ponasanju na suncu. Jedan od kanala komunikacije je i video igrica „Sunčane avanture” sa glavnim junakom gušterom Cerijem, koga je osmislio i oživeo naš kreativni tim.

Kampanju i samu igricu lansirao je Eucerin, u saradnji sa Fondom B92, Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Ministarstvom zdravlja.

Igrica je istovremeno zabavna i edukativna, a mališanima (i onima koji su mladi duhom) na blizak način, kroz digitalnu igru i takmičenje, prenosi sve što je važno za boravak na suncu i zaštitu od negativnog sunčevog zračenja.

Glavni junak igrice je Ceri koji prolazi kroz razne sunčane zgode i nezgode, sa zadatkom da dospe do cilja na najbrži i najbezbedniji način. A kada vidite Cerija, teško ćete ga napustiti dok ne pređete sve nivoe. Tokom čitave igrice, na ključnim mestima, takmičari mogu da čuju i pročitaju objašnjenja koja im pomažu da nauče da rastu zdravo pod suncem.

Pored toga što je poučna, igrica podstiče takmičarski duh, pa se najbolji rezultati mogu pratiti u okviru Rang liste. Na vrhu liste će se naći oni koji su najbrže i najpotpunije usvojili pravila zaštite od sunca.

I roditelji se raduju ovoj igrici, a nakon učenja kroz igru, najmlađi će moći  sigurno da se igraju na suncu, u pravo vreme i na pravi način.

Mi smo već zaigrali, sada je red na vas!

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram