Instagram je dugo bio vodeća društvena mreža za deljenje fotografija. Međutim, 2021. najavljeno je da platforma pomera svoj fokus i da, pored deljenja fotografija, teži izgradnji „novih iskustava“ u četiri ključne oblasti, a to su kreatori sadržaja, društvena trgovina, razmena poruka i video sadržaj.
Instagram Reels će napuniti dve godine u avgustu 2022. a lansiran je širom sveta kako bi parirao rastućoj popularnosti koju je doživeo TikTok.
Reels traje najviše 60 sekundi, a za maksimalni efekat i vezivanje pažnje potreban vam je vertikalni video. Instagram takođe preporučuje veličinu od 1080x1920 piksela. Ipak, najbitnija preporuka za kreatore jeste da budu autentični čak i kada prate trendove i da uvek imaju u vidu kome se obraćaju.
Najgledaniji Instagram reel ima 289 miliona pregleda, a autor je Khabi Lame, koji se u ovom videu više puta vraća da proveri da li je ugasio peglu. Ovaj reel može poslužiti mnogim marketinškim stručnjacima kao podsetnik da su nekada najjednostavnije ideje i najefikasnije.
Evo i nekih statističkih podataka koji govore u prilog upotrebi reels-a:
Zaključak je jasan – ukoliko se bavite marketingom, a niste isprobali reels, pravo je vreme da to učinite jer njegova popularnost ne opada, a i da se to desi, nakon savladavanja reels-a, spremni ste i za TikTok.
Izvor: Hootsuite
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al