Zašto je (i dalje) pravo vreme za reels?

Aktuelno - Beograd, 11 Maj 2022

Instagram je dugo bio vodeća društvena mreža za deljenje fotografija. Međutim, 2021. najavljeno je da platforma pomera svoj fokus i da, pored deljenja fotografija, teži izgradnji „novih iskustava“ u četiri ključne oblasti, a to su kreatori sadržaja, društvena trgovina, razmena poruka i video sadržaj.

Instagram Reels će napuniti dve godine u avgustu 2022. a lansiran je širom sveta kako bi parirao rastućoj popularnosti koju je doživeo TikTok.

Reels traje najviše 60 sekundi, a za maksimalni efekat i vezivanje pažnje potreban vam je vertikalni video. Instagram takođe preporučuje veličinu od 1080x1920 piksela. Ipak, najbitnija preporuka za kreatore jeste da budu autentični čak i kada prate trendove i da uvek imaju u vidu kome se obraćaju.

Najgledaniji Instagram reel ima 289 miliona pregleda, a autor je Khabi Lame, koji se u ovom videu više puta vraća da proveri da li je ugasio peglu. Ovaj reel može poslužiti mnogim marketinškim stručnjacima kao podsetnik da su nekada najjednostavnije ideje i najefikasnije.

Evo i nekih statističkih podataka koji govore u prilog upotrebi reels-a:

  • Indija je jedina zemlja na svetu sa većom Google pretragom pojma Instagram Reels nego TikTok, i to sa 54%,  prema 46% koliki je udeo pretrage TikTok-a.
  • Nakon lansiranja reels-a upotreba Instagrama u Brazilu porasla je za 4,3%, što ne iznenađuje, s obzirom na to da je Brazil bio prva zemlja koja je dobila pristup ovom video formatu.
  • U avgustu 2021. godine Instagram Business saopštio je da je 91% anketiranih korisnika izjavilo da gleda video snimke najmanje jednom nedeljno.
  • 50% korisnika Instagrama koristi Explore page, pa ako je vaš video reel prikazan tu, imate velike šanse da privučete nove pratioce.
  • Tokom prošle godine interesovenje za reels je premašilo interesovanje za storije, dostižući vrhunac popularnosti početkom ove godine, što brendovima i agencijama daje jasan signal da moraju da usvoje reels kao deo svoje digitalne marketinške strategije.
  • Statistika pokazuje da se svaki treći tinejdžer raduje novom reels plesnom izazovu. Brendovi koji teže da se predstave generaciji Z, kao i mlađima, treba da kreiraju sadržaj koji njihova ciljna grupa želi da vidi. Pored toga, muzika i audio materijal mogu biti ključni u pokretanju trendova.
  • Stalni angažman na svom reels sadržaju imaju poznate ličnosti i influenseri, pa ako želite da vaš brend dobije zasluženu pažnju, pravo je vreme za promišljenu saradnju.

Zaključak je jasan – ukoliko se bavite marketingom, a niste isprobali reels, pravo je vreme da to učinite jer njegova popularnost ne opada, a i da se to desi, nakon savladavanja reels-a, spremni ste i za TikTok.

 

Izvor: Hootsuite

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram