Odrasli su uz digitalne uređaje? Ne ispuštaju telefone iz ruku? Kupuju samo od onih brendova u čije vrednosti veruju?
U pravu ste – u pitanju su pripadnici generacije Z.
Ova generacija obuhvata rođene između sredine devedesetih i sredine dvehiljaditih.
Članovi ove generacije ne biraju i ne kupuju proizvode „na prvu loptu”. Oni hoće da znaju sve o onome što kupuju.
Hoćete da uspešno komunicirate sa generacijom Z? Prilagodite sajt mobilnim uređajima! Nije dovoljno da navedete prednosti proizvoda, već morate da podvučete osnovne ideje koje vaš brend zastupa.
Svaki proizvod je deo misije koju brend ima, a plasman proizvoda mora biti u skladu sa tom misijom. Pripadnici generacije Z kupuju za sebe ili navode svoje roditelje da kupuju za njih. Prema tome, kompanije nemaju izbora osim da se prilagode potrebama ove ciljne grupe.
Ključne reči na koje brend treba da se oslanja da bi se priblizio članovima generacije Z jesu individualnost i autentičnost. Brend može istaći svoju autentičnost kroz prisniju komunikaciju sa ciljnom grupom. Ovo je olakšano postojanjem društvenih mreža. Ako se tamo pametno razigrate, možete doprineti porastu prodaje i poboljšanju imidža.
I na kraju – stručnjaci tvrde da ćete, ako komunicirate na način blizak generaciji Z, poboljšati interakciju sa svim potrošačima.
Detaljnije o svemu ovome pročitajte u sledećem tekstu.
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al