Lush Cosmetics odlazi s društvenih mreža

Aktuelno - Beograd, 24 Novembar 2021

…bar nekih, bar na neko vreme.

Vest tako zvuči manje dramatično, ali je i potez brenda manje dramatičan ako imamo svest da se isto desilo 2019. godine kada su odlučili da se povuku s društvenih mreža jer su bili „umorni od borbe s algoritmom” i želeli da direktno komuniciraju sa svojim potrošačima. Iako je istina da bobra s algoritmom može da bude zamorna, čini se da je motivacija bar delom bila paradoksalna jer društvene mreže omogućavaju brendu upravo direktnu komunikaciju s velikim brojem svojih korisnika, tokom koje mogu da dobiju relevantan fidbek i ostvare ličnije, personalizovane kontakte.

Razlog zašto Lush, nakon Dana zahvalnosti, kada dosta brendova pojačava pretpraznični marketing, napušta Facebook, Instagram, TikTok i Snapchat, navodno je briga oko bezbednosti i štetnog uticaja koji društvene mreže imaju na fizičko i mentalno zdravlje, posebno mlađe populacije.

Priča o ovom uticaju i koracima koje kompanije koje stoje iza društvenih mreža moraju da naprave kako bi popravile situaciju ima smisla, ali Lush, čini se, ponovo upada u zamku polulogičnih izjava. Bez obzira na odluku da obriše svoje kanale na ovim mrežama, Lush namerava da zadrži Twitter i YouTube, što znači da neće sasvim nestati iz digitalnog sveta.

Primarni korisnici proizvoda ovog brenda navodno su milenijalci i zumeri, dominantni korisnici društvenih mreža, zbog čega je poruka koju iz kompanije pokušavaju da pošalju još glasnija. Lush je brend koji kreira organske proizvode, netestirane na životinjama, i i ranije se borio za važna društvena i ekološka pitanja, tako da je pokušaj oglašavanja na ovu temu očekivan.

Džek Konstantin, chief digital officer i idejni tvorac proizvoda, izjavio je da je kreirao svoje bombe za kadu kako bi pomogao ljudima da se isključe i odmore od svakodnevice, a da društvene mreže rade upravo suprotno, terajući nas da konstantno skrolujemo i nikad se ne isključimo i ne opustimo.

Ostaje da vidimo koliko će Lush dugo ostati na pauzi, kao i da li će se još brendova odlučiti na sličan potez.

 

Izvor: CNN Business

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram