Instagram Messaging – u pravo vreme za biznis stranice

Aktuelno - Beograd, 16 Oktobar 2020

Verovatno se velika većina nas do sada već upoznala sa promenom koju je Instagram uveo – Instagram Messaging. Kada malo razmislimo, deluje skoro neverovatno koliko se dugo čekalo na mogućnost korišćenja Instagram DM-a i na računarima. A onda se od aprila 2020. godine i ova opcija otvorila.

Prvobitno je Instagram zamišljen kao mobilna aplikacija koja će se isključivo tako koristiti. Njihov oficijalni sajt vodio je direktno na preuzimanje mobilne aplikacije i to je bilo sve što je web mogao da pruži. Kako je broj korisnika vrtoglavo rastao, javljale su se i nove mogućnosti.

Kako je Instagram znao da je ovo prava odluka?

Kada je statistika pokazala da je ogroman broj korisnika na web-u aktivan od jutarnjih časova pa sve do 16h, dakle, u vreme radnih sati, Instagram je znao da mora da zauzme i ovaj prostor. Nakon 16h, najveći procenat korisnika aplikaciju koristi na svom mobilnom telefonu. Ova analiza takođe je pokazala kolika je olakšica web Instagram bio za poslovne naloge.

Koji je bio sledeći korak?

Osluškivanjem navika i želja korisnika, spoznaje se potreba za razmenom poruka na Instagramu, koja u prvoj formi web aplikacije nije bila moguća. Pokretanje bi uveliko olakšalo komunikaciju i samo korišćenje jer bi bilo moguće raditi na velikim ekranima i tastaturi, ali i omogućiti bržu razmenu na stotine poruka. Međutim, proces pokretanja bio je najkomplikovaniji korak za tvorce i programere koji su na ovome radili.

Nakon dugog planiranja i rada, prva faza lansiranja ove funkcije započeta je krajem 2019. godine, ali svoj pun sjaj doživljava tek u aprilu ove godine kada je većina ljudi počela da radi od kuće. Tajming – idealan!

Zašto baš tada?

Ako se vratimo nekoliko meseci unazad, setićemo se da je baš april bio mesec početnog navikavanja na globalnu pandemiju. Mesec kada je svet nateran da svoje poslovanje i učenje prenese na prostor kuće, što je, shodno merama socijalnog udaljavanja, primoralo ljude da provode više vremena na društvenim mrežama. Ako dodamo tome činjenicu da u modernom dobu gotovo da ne postoje brend, firma ili pojedinac koji ne koriste Instagram za komunikaciju, ovaj Instagramov potez došao je baš kada je trebalo.

Prvo testiranje ove novine premašilo je sva Instagramova očekivanja. Mogućnosti koje Messaging pruža uveliko olakšavaju korisnicima da ostanu povezani u momentima kada je to svima bilo potrebno. Pored toga, posebno nam olakšava da vodimo stranice brendova i u velikom formatu vidimo večito pitanje: „A gde je recept?”

 

Izvor: Instagram

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram