FCB Ulka i Times of India menjaju tradiciju dugu 400 godina

Blog - Beograd, 15 Novembar 2017

Globalna kampanja, iza koja stoje FCB Ulka i Times of India, ujedinjuje žene u Indiji koje su 400 godina bile isključene iz tradicionalne proslave praznika Shindoor Khela.

FCB Ulka u saradnji sa Times of India, lansirala je drugi deo kampanje #NoConditionsApply. Kampanja je postala viralna, i preko  društvenih medija i štampe izazvala potrese u celoj zemlji, a video je već ostvario preko million pregleda.

#NoConditionsApply želi da promeni Shindoor Khela tradiciju, koja se obeležava poslednjeg dana hinduističkog festivala Durga Puja koji proslavlja boginju Durgu.Običaj je da se udate žene okupljaju i boje jedna drugu živopisnom crvenom bojom, kako bi označile svoj bračni status. Ovaj ritual ujedinjuje samo udate žene,  dok su sve ostale grupe, među kojima su udovice, razvedene žene, neudate, gej i transrodne žene, potpuno isključene.

Novi način proslave viševekovne tradicije uključuje sve žene, bez obzira na njihovo poreklo i društveni identitet, i predstavlja priliku da se tradicija zasnovana na podeli transformiše u tradiciju sestrinstva. Činjenica je da je svaka progresivna, inkluzivna misao jednako moćna kao i ritual, pogotovo u zemljama kao što je Indija, gde rituali imaju važnu društvenu ulogu.

Iako je za kampanju #NoConditionsApply Shindoor Khela održan u Kolkati, ideja je da se poruka osnaživanja  zajednice koja se čuje u ovoj kampanji, čuje u celom svetu, ne samo u Indiji.

 Moćni kratki film pogledajte na linku.

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram