FCB osvojio Kan

Blog - Beograd, 24 Jun 2019

FCB je nakon završenog Kanskog festivala ostvario ogromne uspehe i osvojio svog prvog Titanijumskog lava.

Na petom i poslednjem danu u Kanu, FCB je odneo kući Titanijumskog lava i ponovo se priključio marketinškim titanima. Ova nagrada se dodeljuje kao priznanje za kampanje koje probijaju granice i pomeraju celu kreativnu industriju napred. FCB mreža je na ovogodišnjem festivalu zabeležila svoje najbolje učešće i sakupila 51 lava ove godine, uključujući 5 Grand Prix nagrada, 18 zlatnih, 12 srebrnih i 16 bronzanih lavova.

Za ovogodišnji uspeh u velikoj meri zaslužna je Suzan Krejdl, CCO FCB globalne mreže, čija je kreativna vizija imala ogroman uticaj na celokupni stvaralački proces. FCB Worldwide CEO Karter Mari je uložio veliku količinu energije da okupi raznolike talente u svojim timovima i stvori okruženje u kome se talenat vrednuje iznad svega.

FCB New York možda ima i najviše razloga za slavlje nakon osvajanja Titanijumskog lava za „Whopper Detour”, koji je radio za klijenta Burger King. Ova fenomenalna kampanja je ove godine sakupila čak 12 lavova!

Uzevši u obzir činjenicu da je FCB deo IPG grupe, jasno je da su brojke na našoj strani. IPG je potpuno oduvao Kan sa ukupno 124 lava!

Bravo za nas, lavovski smo se borili i na isti način pobedili!

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram