FCB mreža dobija važna priznanja

Blog - Beograd, 07 Maj 2019

FCB mreža konstantno napreduje i dobija priznanja, a sve su to zasluge posvećenih ljudi koji, tokom poslednjih godina, ulažu svoju snagu i kreativnu energiju u jačanje FCB brenda. Čuveni i široko priznati Advertising Age je stavio FCB na listu 10 najboljih agencija. Pored toga, FCB/ Six je proglašena za Data/Analytics Agency of the Year. FCB mreža se, uz to, našla među finalistima i u sledećim kategorijama:

 

  • Chief Creative Officer of the Year – Susan Credle
  • Tech Application of the Year – Area 23’s “Posts into Letters” and FCB/SIX’s “Destination Pride”
  • Experiential Campaign of the Year – FCB New York’s “WhopperDetour”
  • Craft of the Year – FCB New Zealand’s “Oat the Goat”

 

Treba imati u vidu da je FCB izabran među više od 200 agencija, a da je ovakvo priznaje poslednji put dobio pre više od 20 godina. Ovakvi rezultati najbolje pokazuju kvalitet našeg tima.

Rezultati se vide i kroz osvojene pičeve i sjajne kampanje koje su realizovali FCB Health, FCB Chicago (dobio velike pičeve za GE i Kimberly-Clark), FCB West (sjajni radovi za Levi’s i Clorox, osvojen Hotwire) i FCB New York (koji je sve oduševio svojom kampanjom za Burger King). Bilo bi dobro imati ovakve klijente u potrfoliju J, zar ne?

FCB Health je imao jednu od najuspešnijih godina među svim kompanijama koje su u ovom poslu, a uz to, osvojio je i priznanja u Kanu i zabeležio impresivni dvocifreni rast u oblasti novih poslovanja.

I konačno, 2018. godinu FCB je započeo kao Agency to Watch, a sada je došao do A-liste. Ko zna šta ćemo postići ove godine.

Više o Ad Age priznanjima pogledajte ovde.

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram