FCB lansirao kampanju sa čak 1440 reklama!

Blog - Beograd, 30 Oktobar 2017

Osmišljena za promociju mobilne igre Slotomania, jedinstvena kampanja globalne marketinške mreže FCB nudi reklamu za svaki minut dana ili noći, a svaka je utemeljena na stvarnim podacima i nesvakidašnjim činjenicama koje su na neki način povezane s trenutkom započinjanja igre.

Kampanju koju možete videti na web stranicama whyitsokaytoplay.com koordinisao je FCB Happiness iz Brisela, ali su u nju bile uključene 73 FCB reklamne agencije iz celog sveta, uključujući i regionalnu mrežu FCB Afirma sa centralom u Beogradu i predstavništvom u Zagrebu, na čelu s kreativnim direktorom Veljkom Golubovićem, te copywriterima Božidarom Cvetkovićem, Slobodanom Vujanovićem i Ivanom Štrukelj. U kreativnom procesu učestvovalo je čak 14 vođa kreativnih timova, 37 kreativnih direktora, 142 copywritera i 30 montažera, koji su zajedničkim snagama realizovali čitavu kampanju u samo osam nedelja.

„Često me pitaju koja je prednost globalne mreže. Evo, upravo je Slotomania odgovor. Za sprovođenje jedne ovako ambiciozne ideje u delo bila nam je potrebna pomoć naših agencija iz celog sveta, ali smo zahvaljujući jasnoj strategiji, te sjajnim kreativcima, i uspeli!“ izjavila je ponosna kreativna direktorka i vođa FCB Global tima, Suzan Kridl (koja je, takođe, dobila svojih pet minuta, odnosno osmislila pet reklama za kampanju).

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram