FCB grupa lansirala kampanju na potpuno novom mediju

Blog - Beograd, 12 Decembar 2018

Statistike pokazuju da 50% korisnika interneta svakodnevno preživi nešto što se naziva „buffer bes”. Ovo predstavlja stanje nekontrolisanog besa do kog dolazi prilikom prekida ili male brzine interneta. Tada se na ekranima pojavljuje onaj ozloglašeni i nerado viđeni gost „buffering točkić”.

 

Sama reakcija ljudi u tim situacijama pokazuje da, kada je brzina interneta u pitanju, naša očekivanja i potrebe neprestano rastu i interet velike brzine postaje nametnut kao norma. Kako bi svoje sugrađane držali u korak sa neprestanim rastom potreba u digitalnom svetu, belgijska kompanija za telekomnikacije VOO, u saradnji sa „Happiness Brussels”, ogrankom FCB grupe u Belgiji, lansirala je projekat pod nazivom La Vitesse Pour Tous” („​Brz Internet za Sve”).

 

Lansiranje ovakvog projekta jedinstveno je u svetu. U saradnji sa nekoliko odabranih medija, VOO je preoteo ozloglašeni simbol loših konekcija, buffering točkić, i pretvorio ga u sasvim novi medij. Menjajući kod koji se nalazi u pozadini ekrana učitavanja, VOO je ispod točkića implementirao novu poruku: „Load up to 2 times faster with VOO” („Do 2 puta brže učitavanje uz VOO”). Na ovaj način FCB grupa i kompanija VOO otkrili su potpuno nov medij za komunikaciju i našli način da dopru do više od 70% svoje ciljne grupe.

Više detalja o kampanji možete pronaći na sledećem linku.

Cara Dušana 42,
11000 Beograd,
Srbija

Kontakt:
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram