Content trendovi na koje treba da obratite pažnju

Aktuelno - Beograd, 01 Februar 2022

Nova godina – novi trendovi. Digitalni marketing se, kao i ceo digitalni svet, svakodnevno menja, a ako želite da ponudite relevantan i aktuelan sadržaj svojoj ciljnoj grupi morate da obratite pažnju na njene želje i navike.

  • Podkasti ne idu nigde

Ukoliko još nemate svoj omiljeni podkast, propuštate zabavu u kojoj uživaju milioni i milioni ljudi. U SAD su u 2021. ljudi slušali 15 milijardi sati podkasta, što je za 25% više u odnosu na 2020. godinu! U Srbiji ljudi još nisu baš toliko ludi za podkastima, ali oni imaju značajnu publiku i kod nas, pa nema sumnje da će, prateći svetske trendove, broj slušalaca nastaviti da raste. Dobar prvi korak je da uključite brend u neki od podkasta popularnih kod publike do koje želite da doprete.

  • Metavers se širi

Procenjuje se da je oko 85 miliona ljudi koristilo AR ili VR u 2021. Broj korisnika se gotovo udvostručio od 2017. godine, a interesovanje raste kako tehnologija napreduje pa su iskustva koja korisnici imaju daleko složenija i uzbudljivija. Ukoliko se bavite marketingom, meta je put kojim želite da idete da biste došli do mlađe publike.

  • Video priča priču

Ovo se ponavlja iz godine u godinu, ali video sadržaj samo raste. Pogodan je za pričanje priče i ukoliko je snimljen u skladu s trenutnim trendovima i u formatu bliskom vašoj ciljnoj grupi, imate šanse da privučete njihovu pažnju. Video sadržaj bi trebalo da bude i obavezan deo vaših saradnji s influenserima gde možete iskoristiti zanimljiv narativ da predstavite brend, a harizmu influensera da svoj nastup učinite ljudskijim.

  • Brend ambasadori

Da se nadovežemo na prethodno rečeno o saradnjama s influenserima: dugoročnim saradnjama se mnogo više veruje jer onda deluje kao da je kreator s kojim sarađujete spreman da iskreno stane iza vašeg brenda. Razmislite i o ekskluzivnoj saradnji jer će poverenje u vaš proizvod biti daleko veće ukoliko ste jedini s kojiima on/ona u tom periodu sarađuje.

  • UGC, personalizacija i empatija

Tokom pandemije nedostajali su nam kontakti s drugim ljudima, osećaj normalnosti i sigrnosti. Pretpostavlja se da će ljudi biti daleko spremniji da izađu u svet i fotografišu se sa svojim omiljenim proizvodima, a vaš zadatak je da to podelite na svojim kanalima, date im prostor i pokažete da vam je stalo do korisnika i njihovih emocija. Sve više se podrazumeva i personalizacija usluge, što znači da morate pokazati da razumete svoje pratioce (i potencijalne pratioce) i da vam je važno ono što osećaju.

 

Izvor: Forbes

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram