„Always” higijenski ulošci, brend poznate kompanije „Procter & Gamble”, saopštio je da će u budućnosti sa svojih pakovanja ukloniti simbol Venere, koji većina poistovećuje sa ženstvenošću i ženskim polom. Kao razlog ove promene naveli su podršku transrodnim i nebinarnim osobama koje koriste njihove proizvode.
Mnogi su se zapitali kako je jedan brend kao što je „Always”, koji je svoj celokupan brend imidž izgradio na borbi za žene i njihova prava, došao do toga da sa svojih pakovanja ukloni simbol onih koji su ga učinili jednim od najprepoznatljivijih brendova na svetu. U njihovoj izjavi za javnost mogli smo pročitati sledeće obrazloženje: „Već više od 35 godina Always se zalaže za za devojke i žene i mi ćemo sa time i nastaviti. Takođe, mi prihvatamo različitosti i podržavamo inkluziju i na konstantnom smo putu da razumemo potrebe svih naših potrošača.”
Naime, do promene je došlo nakon što je aktivista za prava trans osoba, Ben Saunders, pisao kompaniji „Procter & Gamble” sa pitanjem zbog čega se ovaj simbol pojavljuje na nekim od njihovih pakovanja, kako navodi HuffPost.
I feministkinje su imale šta da kažu na ovo. One su na društvenim mrežama okarakterisale ovaj potez kao brisanje žena. Dok, sa treće strane, imamo i dosta potrošača koji kažu da simbol Venere nikada nisu ni primetili na pakovanju.
Mislite li da će ovaj redizajn zaista doprineti prihvatanju transrodnih i nebinarnih osoba? Hoće li uklanjanje simbola ženstvenosti sa pakovanja higijenskih uložaka učiniti da se transrodne i nebinarne osobe istinski osete bolje ili je ovo još jedan od načina da se problemi jedne grupe ljudi i aktuelne teme iskoriste kako bi se ime brenda još jednom zavrtelo na svim svetskim medijima?
Izvor: AdAge
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al