Inovativnost je na ovom projektu bila u samom srcu naših aktivnosti. U saradnji s kompanijom Merck, naš zadatak je bio da organizujemo događaj na kome ćemo stručnoj javnosti predstaviti novi lek Mavenclad koji iz korena menja život ljudi obolelih od multiple skleroze, darujući im novu nadu, vedrinu i volju za životom, kao i mogućnost planiranja porodice.
Inspirisani inovativnošću samog leka i globalne Mavenclad kampanje, bili smo izuzetno motivisani da događaj prilagodimo novonastaloj situaciji svetske pandemije izazvane virusom Covid-19. Hibridnim pristupom u kome je deo učesnika uživo pratio događaj, a deo putem online platforme, obezbedili smo maksimalnu praćenost uz sve uslove bezbednosti.
U srcu kreativne ideje je bio koncept nazvan ’’Čula’’, a ideja se bazirala na tome da je ceo program, u svakom svom segmentu, bio okrenut ka simboličkom prikazu čula, i uticaju leka Mavenclad na njihovom oživljavanju kod ljudi obolelih od multiple skleroze. Korišćenjem multimedijalne tehnologije, udružene sa atraktivnim vizuelnim performansima, i predavanjima domaćih i inostranih stručnjaka, preneli smo važna naučna saznanja i učinili ono što Mavenclad lek omogućava pacijentima - da svaki učesnik ima bogat i živ čulni doživljaj. O uspehu samog događaja svedoče mnogobrojne pohvale učesnika, sa obe strane – i predavača i gledalaca.
Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs
Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr
Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al